15 little things

Har ständigt huvudvärk & illamående.
 
Jag hatar folk som inte kan glädjas för andra, usch.
 
Jag älskar folk som är sig själva till 110 %
 
Tycker inte om att se på nya filmer för blir väldigt lätt uttråkad.
 
Längtar så mycket till studenten.
 
Tycker det är så onördigt att snacka skit om folk.
 
Får väldigt lätt dåligt samvete, vilket är både bra & dåligt.
 
Jag gillar inte min högra sida av ansiktet, haha.
 
Tycker det är så barnsligt med folk som fortfarade är inne i stadiet "jag är populär" "dom är töntar"
 
Bryr mig inte överhuvudtaget om märkeskläder.
 
Jag blir nästan aldrig bakis (förutom förra fredagen)
 
Jag har verkligen slutat bry mig om vad andra tycker & tänker om mig.
 
Just nu är jag inne i en depp period.
 
Är inte allergisk mot något (tror jag)
 
Kebab & Sushi är mitt liv.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0